Jouw evenementen locatie in Amsterdam

House of Woodstock biedt een rauwe en ingetogen ruimte als inspirerende setting voor jouw volgende evenement. Gelegen in Amsterdam Noord, een van de snelst veranderende gebieden van de stad, is dit oude Amsterdamse pakhuis een plek waar natuurlijk licht en vakmanschap nog steeds de boventoon voeren

LOTS OF SPACE

De 300 m2 (tot 120 personen) ruimte heeft een grote entreehal aan de voorzijde, die ook gebruikt kan worden als breakout area. Het hoofdgedeelte van de locatie is een open ruimte (175 m2) met flexibele opstellingsmogelijkheden, waardoor het perfect is voor presentaties, workshops, brainstormsessies of trainingen, private dining, productlanceringen en meer.

FULLY DECORATED

House of Woodstock is ingericht met zielvolle objecten die de verbeelding prikkelen. De uitgesproken esthetiek en het gebruik van natuurlijke materialen creëren een omgeving die perfect geschikt is voor creatieve en inspirerende sessies.

COZY TERRACE

Met een prachtig uitzicht, een gezellig terras, een authentiek interieur en de benodigde/essentiële apparatuur die u zelf mag gebruiken, zijn alle ingrediënten aanwezig voor een onvergetelijk evenement.

Business settings


PRIJSLIJST

4 uur8 uur12 uurextra uren
€ 700 ex

Inclusief wifi, twee flipcharts, geluid, beamer en workshopmaterialen. Exclusief BTW, catering en personeelskosten.
€ 1.100 ex

Inclusief wifi, twee flipcharts, geluid, beamer en workshopmaterialen. Exclusief BTW, catering en personeelskosten.
€ 1.400 ex

Inclusief wifi, twee flipcharts, geluid, beamer en workshopmaterialen. Exclusief BTW, catering en personeelskosten.
€ 150 ex

Inclusief wifi, twee flipcharts, geluid, beamer en workshopmaterialen. Exclusief BTW, catering en personeelskosten.

BOEK NU

Optioneel

VOORGAANDE EVENEMENTEN BIJ HOUSE OF WOODSTOCK

FAQ

Heb je een vraag? Wij hebben de meest voorkomende vragen hier op een rijtje gezet. Kunt je het antwoord niet vinden, stuur ons dan een email





  • How do I book a space for my event or meeting?

    Boeken bij ons is eenvoudig! Ga gewoon naar onze boekingspagina en vul het aanvraagformulier in. Ons team neemt dan contact met u op om de beschikbaarheid, prijzen en eventuele speciale vereisten die u heeft te bespreken.

  • What types of events can I host at your venue?

    Onze veelzijdige ruimtes zijn perfect voor een breed scala aan evenementen, waaronder zakelijke bijeenkomsten, conferenties, workshops, seminars, feesten en meer. Wat uw evenement ook nodig heeft, wij hebben de ruimte om u te faciliteren.

  • Can I bring in my own catering for my event?

    Ja, je kunt jouw favoriete cateraar meenemen voor uw evenement. Wij hebben ook partnerschappen met verschillende cateringbedrijven en kunnen je helpen bij het regelen van cateringservices die zijn afgestemd op uw behoeften.

  • Is technical equipment provided?

    Ja, wij bieden een scala aan technische apparatuur en voorzieningen ter ondersteuning van de evenementen, waaronder een projector, een scherm 16:10, geluidssysteem en snelle internettoegang. Laat ons weten wat uw vereisten zijn en wij zorgen ervoor dat alles voor u wordt klaargezet.

  • What are your cancellation policies?

    Onze annuleringsvoorwaarden kunnen variëren afhankelijk van het type evenement en de boekingsvoorwaarden. Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor gedetailleerde informatie over annuleringen en restituties, of neem contact op met ons team voor assistentie.

  • Is parking available at your venue?

    Ja, we hebben parkeergelegenheid beschikbaar. Ons team kan op verzoek parkeerinformatie toesturen.

  • Can I schedule a tour of the facilities before booking?

    Absoluut! Wij moedigen u aan om een ​​rondleiding te plannen om de ruimte die wij aanbieden met eigen ogen te zien en te bespreken hoe wij aan jullie wensen kunnen voldoen. Neem contact met ons op om een ​​geschikt tijdstip voor uw bezoek te regelen.

  • How far in advance should I book my event space?

    Wij raden aan om de evenementenruimte zo vroeg mogelijk te boeken om beschikbaarheid te garanderen, vooral tijdens piekseizoenen. We begrijpen echter dat plannen kunnen veranderen, dus informeer gerust ook naar last-minute boekingen.

  • Do you offer assistance with event planning and coordination?

    Ja, ons ervaren evenementenplanningsteam staat voor je klaar om je bij elke stap te helpen, van de eerste vragen tot de coördinatie op de dag zelf. Laat ons weten wat jouw visie is en wij werken met je samen om deze werkelijkheid te maken.

MAP

Bekijk de plattegrond van onze ruime locatie. De ruimtes zijn zorgvuldig voorbereid voor uw aankomende evenement!

FIND US

Hier is de kaart, hoe je de studio kunt vinden. De plek is gelegen in Noord Amsterdam, dichtbij de veerponten.